Mjukisbyxor vs. klännning

Det var en trevlig mysig kväll igår, mestadels av tiden i alla fall. Det blev thaimat från Spicy Hot, friterade räkor med sötsur sås :) Hade ju hellre ätit en PadThai direkt från gatorna på Khaosan Road men jag får vänta till januari. Jools hade gjort en jättegod hallonbål som läskade strupen under kvällen. Sen blev det en omgång Lips igen, det var i samband med detta som det blev lite trist ett tag, jag och Jools hade riktigt roligt i alla fall och hade enorm inlevelse i våra låtar, förlorade visserligen men vem bryr sig om det, kul ska det va! Tror Trysberg har en lite film från kvällens uppträdande till låten Stand by Me! Vi hade länge planer på att gå ut men det slutade med mjukisbyxor och jympaskor på McD för lite nattmat. Tog en taxi hem vid 4-tiden. Somnade kl 5 i morse och vaknade för några timmar sen. Nu blir det till att städa här hemma och sen ska jag göra matlådor för hela veckan, eller nja, jag har en hög ambitionsnivå i alla fall :) Ska nog ta en lång söndagspromenad idag också, hoppas att Emma Linder inte jobbar och är sugen på en sväng runt strömmen!!


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Tackar så mycket =)

KRAM

2009-08-02 @ 16:15:16
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0