Egen-tid

Reakreationshelg! I morse vid frukostbordet beslutade familjen Frisk för att ta en helg ute i skärgården. Packade lite smått och gott och åkte och handlade mat till helgen! I panik upptäckte jag att jag inte har någon bikini, men så började jag fundera, vem kan ha en bikini i Söderköping som jag kan låna? Emma Sköld såklart! Och mycket riktigt hon kom ut med en hel påse bikinisar som jag fick välja mellan, Tack snälla för det, du räddade min sol-och-bad helg! Så den här helgen blir med avstängd telefon för att bara njuta och bara vara jag!




När vi lämnade hamnen hamnade vi mitt i starten på en kappsegling - häftigt! Vi började fundera på om det kanske skulle vara nåt för besättningen Frisk, att tävla. Men vi la de planerna på is ganska fort då vi kom på att vi förmodligen skulle bli osams redan innan starten :)

Uppdaterar med fler härliga bilder under helgen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur att jag har ett brett sortiment av bikinis...hahaha ;)

Det ser ut som seglarfamiljen Frisk har haft det underbart! Vilket väder =)

Puss puss

2009-08-10 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0