Bakat i trädgården

Nyligen hemkommen från en kväll hemma hos Jessica i Kättsätter. Har ätit god fläskfilégryta och druckit vin. Om inte det vore nog så har vi dessutom bakat ute i trädgården. Småkakor och sockerkaka men vi åt bara degen och smeten :) Vi har spelat Wee också, tennis och kospelet. FFörsta gången jag spelade Wee. Jag har fått en gubbe döpt efter mig - Korv Emma.



Jessica kom och hämtade mig efter jobbet men inte med vilket färdmedel som helst.. Klockrent, det stillade mitt mc-sug, åtminstone lite grann.




I helgen ska jag jobba, HGFs gårdsfest på lördag och kundaktivitet på parken på söndag. Förhoppningsvis får jag en inneboende på söndag med!

Nu ska jag se klart på Chalies ANgels sen blir det kudden om grannen under mig kan sänka musiken i sin lägenhet,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0